Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Niet tevreden?
- Ik was tevreden over de proefkaart, maar de kleur van de oplage wijkt af. Hoe kan dit?

De kleuren van kaarten zijn afhankelijk van meerdere factoren (papiersoort, luchtvochtigheid, etc.). Hierdoor kunnen kaarten die op afzonderlijke momenten gedrukt zijn, altijd iets afwijken. Dit is vaak alleen te zien als je ze naast elkaar legt. Ik houd hierin een kleine marge aan, maar vind je het verschil te groot? Stuur even een mail met een begeleidende foto, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


- Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Drukwerk zoals geboortekaartjes, posters en stickers worden op bestelling geproduceerd en kunnen daarom helaas niet worden geretourneerd. Als je ontevreden bent over je bestelling, dan hoor ik dat natuurlijk wel heel graag en wil ik graag samen met jou kijken hoe we het probleem kunnen oplossen. Stuur even een mail (met een begeleidende foto) en ik ga er meteen mee aan de slag.



Enveloppen kun je binnen 14 dagen na levering terugsturen onder vermelding van je bestelnummer en je bankrekeningnummer. Doe dit altijd in overleg, dan krijg je van ons ook het het juiste retouradres. Zorg ervoor dat je pakket voldoende is gefrankeerd. We vergoeden de kosten exclusief verzendkosten van de geretourneerde artikelen binnen 14 dagen.

Let op: dit geldt niet voor enveloppen die speciaal voor jou worden besteld (de 'op bestelling'-enveloppen). Deze kunnen niet retour worden genomen.